Avatar billede janbb Juniormester
24. oktober 1999 - 14:49 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

GIF-filer, der vises i margenen på foldere?

Har fået ødelagt den option, der gjorde
at mine gif-filer blev vist i margenen
på mine foldere.Har kørt rundt i div.
setup-muligheder uden held for at gen-
oprette denne bekvemmelighed - uden held
Stødte på een jeg ikke helt forstod:
"use DDL" ?, som man kunne prøve at
krydse af,men "turde" dog ikke.
Bruger windows 98.Gif filerne blev
selvf. kun vist når man markerede dem,
men det gjorde det jo dejlig let at lede et spec grafikbill. op osv.
Håber nogen ligger inde med svaret.
Har iøvr.(har slet ikke noget med sagen
at gøre) haft stor fornøjelse af at bruge HTM-filer som "skrivebordsbaggrund
" : er det en "feuture" der er ny i forh. til win95 ?
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 1999 - 15:55 #1
Geninstaller din internetexplore, så slulle den være der igen, hvis du ikke kan rette det under mappeinstilling enten under desktop egenskab eller i stifinder under vis. Prøv det før geninstall.
Avatar billede gigabyte Nybegynder
24. oktober 1999 - 20:52 #2
Jeg forstår ikke hvad du mener med at vise gif-filer i margenen. Mener du, når du bruger Denne Computer og filernes informationer vises til venstre, når de markeres? (vis som web-side). Hvis det er det, du mener, kan det ændres under Start>indstillinger>mappeindstillinger>webformat. Vil du have vis som web-side men nogle specielle indstillinger, kan du gå ind under brugerdefineret indstillinger. Der skal "Vis web-indhold i mapper" stå som "For alle mapper med HTML-indhold"

Hvis det ikke er det du mener, så er det bare mig, der er gal på den ;)
Avatar billede janbb Juniormester
08. november 1999 - 10:20 #3
gigabyte:
Nej det var ikke det jeg mente men tak
for interessen.

kharder:
Det kan være du har ret at reinst af eeplorer vil rep probl,
har dog ikke prøvet det endnu, men tak
for forslaget