Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2005 - 14:21 Der er 5 kommentarer

kan man få scrollbarens "track" til at være udsynligt?

ja titlen forklare jo rimelig meget mit spørgsmål, kan man gøre tracket usynligt på sin scroll bar eller muligvis lave det til et billede..
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
23. februar 2005 - 14:25 #1
<body style="overflow-x:hidden;overflow-y:hidden;"> Sådan?
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2005 - 00:54 #2
nej det er ikke den hele der skal væk. det er kun det som selve bar'en køre på, det er fordi at jeg har et billede som baggrund, og jeg kunne godt tænke mig at der så ikkew var sådan en hvid stripe som der kommer ned over fordi jeg har en scrollbar, jeg vil bar have at Tracket er usynligt..
Avatar billede daliwi Nybegynder
24. februar 2005 - 01:01 #3
Jeg tror ikke du kan gøre det usynligt, men du kan ændre farven til din baggrundsfarve, så man ikke ser den.

<style>
BODY {SCROLLBAR-FACE-COLOR: #CCCCCC; SCROLLBAR-HIGHLIGHT-COLOR: #ffffff; SCROLLBAR-SHADOW-COLOR: #ffffff; SCROLLBAR-3DLIGHT-COLOR: #FFFFFF; SCROLLBAR-ARROW-COLOR:  #502778; SCROLLBAR-TRACK-COLOR: #FFFFFF; SCROLLBAR-DARKSHADOW-COLOR: #ffffff; }
</style>

Det er bare lidt svært hvis du som sagt benytter et billede som baggrund!
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2005 - 23:03 #4
ja det er præcis det der er problemet, men kan det ikke lade sig gøre, kan det ikke lade sig gøre.
Avatar billede voldby Nybegynder
29. maj 2007 - 10:27 #5
Det virker kun i på visse (ældre) IE versioner, uden at jeg kan huske vilke.