Avatar billede bondekongen Nybegynder
24. marts 2001 - 22:49 Der er 8 kommentarer

Fonts ?¿

Hej derude...

Jeg kunne egentlig godt tænke mig nogle fonts som er lidt ligesom der bruges i www.scholtes.dk/default_main.htm eller www.asp.dk, menu barerne ?

Altså nogle tynde fonts som ser godt ud når de er skrevet med store bogstaver i en lille skriftstørrelse ? Jeg synes ikke det er så let at finde nogle. Jeg har siddet i flere timer for at finde nogle...?

Tak for hjælpen
Avatar billede aneez Nybegynder
24. marts 2001 - 22:50 #1
du kan da kigge på www.fonts.dk

/Aneez
Avatar billede bondekongen Nybegynder
24. marts 2001 - 23:07 #2
Øhmm er det ikke det første sted man leder når man søger nogle fonts ?? Tror du så ikke jeg har været inde på den side 1000 gange før ? :)
Avatar billede mouzey Nybegynder
24. marts 2001 - 23:14 #3
www.fonts.dk
www.font.com
www.gratis-service.dk

Eller gå ind på jubii.dk og søg efter skrifttyper
Avatar billede snipper Nybegynder
24. marts 2001 - 23:25 #4
Fonten som bruges generelt på http://www.asp.dk/ hedder \"Verdana\"...
Avatar billede bbs Nybegynder
25. marts 2001 - 13:26 #5
Avatar billede skovtrold Nybegynder
25. marts 2001 - 18:20 #6
Avatar billede -=vortex=- Nybegynder
24. april 2001 - 15:10 #7
Som Snipper har skrevet er Verdana en god font til dette. Arial er også en god font.
Avatar billede scandinav Nybegynder
01. august 2001 - 15:54 #8