Avatar billede latro Nybegynder
21. februar 2005 - 14:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Exchange 2003 backup spørgsmål

Hejsa folkens :)

jeg leder efter et program som kan tage backup af min "Exchange 2003" og som vil være i stand til at kunne Restore 1 enkelt mail vis der nu skulle ske en fejl

jeg har kigget lidt på NTBackup og den ser fint ud til at kunne tage backup af "Exchange 2003" men kan ikke finde ud af om den også er i stand til fx. kun at restore 1 enkelt mail eller om den kun kan restore det hele på engang.

køre på en:
en windows server 2003 (enterprise edition)
Avatar billede pempem Nybegynder
21. februar 2005 - 20:10 #1
Jeg ved at 2003's NT backup kan tage backup af exch2003, men om den kan restore enkelte mails ved jeg ikke. Men det kan til gengæld Veritas BackupExec, med en Exchange agent. Dette funker, da vi desværre har en del folk i salgs leddet som ofte sletter enkelte mails og først kommer til os alt for sent
Avatar billede pempem Nybegynder
21. februar 2005 - 20:12 #2
Du kan også sætte exchange op til at den skal "gemme" slettet post i en vis periode. eks. 7 eller 14 dage. I den periode kan brugeren selv fra Outlook få slettede mails tilbage, selvom de også er slettet fra "slettet post".
Avatar billede latro Nybegynder
30. september 2010 - 23:16 #3
gammel lukkes