Avatar billede fynbo Nybegynder
17. februar 2005 - 08:30 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Nyt design vs gammelt design

Hej,

Er kommet videre med elektronen-sitet.

Tidligere: www.infinito.dk/elektronen.dk

Nyt: www.infinito.dk/elektronen_ny

Kan i komme med nogen forslag til forbedringer af det nye design?
Avatar billede areon Nybegynder
17. februar 2005 - 08:50 #1
jo ikke den store forskel.. :) Men syns da du er på den rette sti i udviklingen af det nye design.. :)

Måske lidt flere detaljer omkring tilbudende i venstre side..

hmm  og måske en Grafisk bund ligesom for at afgrænse hjemmesidens længde..
Avatar billede punk_fm Nybegynder
17. februar 2005 - 09:51 #2
Helt sikkert den 1.. dene rmeget nice c;-)
Avatar billede fynbo Nybegynder
17. februar 2005 - 09:53 #3
du kan bedst lide det gamle forslag? det er jo meningen du skal kunne lide det nyeste bedst :P
Avatar billede mpj_86 Nybegynder
17. februar 2005 - 09:56 #4
Jeg kan bedre lide designet på det nye, men jeg kan bedst lide farverne på det gamle...
Avatar billede triple-x Nybegynder
17. februar 2005 - 10:02 #5
det nye er klart bedst, du har fået din forside væk som var til ingen verdens nytte, og fået lagt nogle få ekstra detaljer ind.
Avatar billede triple-x Nybegynder
17. februar 2005 - 10:02 #6
er enig med areon om at der mangler en bund til at afslutte designet
Avatar billede areon Nybegynder
17. februar 2005 - 10:53 #7
Syns da også klart at 2. design er bedst.. uden tvivl..  Men lidt Flash kunne da være "spændende at indføre.. ved ikke lige hvor... syns siden mangler lidt liv. (måske)
Avatar billede fynbo Nybegynder
17. februar 2005 - 10:57 #8
vi har snakket om at lave noget blink-lys i bil-lygterne, ligesom når du aktiverer en alarm på bilerne til dagligt. I ved.. to hurtige blink.. men ja, siden mangler lidt liv. Den er meget "flad" som den fremstår nu.