Avatar billede foxmulder58 Praktikant
16. februar 2005 - 17:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

flash objekt i dreamweaver

Hje eksperet,

jeg har lavet en lille flashside som jeg ønsker sat ind i et html dokumnet.

Jeg har punktet flash element i dreamweaver, men når jeg vælger at indsætte den .swf fil jeg har liggende og viser den i browseren så viser den ikke den flash side jeg har lavet men derimod en diasshhow ting lavet i flash ...

er der nogen der ved hvorfor??

mvh
mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
16. februar 2005 - 17:37 #1
Jeg kan godt indsætte et flash element der hedder image viewer men hvor kan jeg ikke indsætte en "SWF" fil dette har jeg kunnet i en tidligere version der hed Dreamweaver MX som jeg nu har erstattet med Dreamweaver MX 2004

mvh
mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
18. februar 2005 - 12:01 #2
lukket!