Avatar billede w2k3user Nybegynder
16. februar 2005 - 12:55 Der er 2 kommentarer

Netværksprinter på trådløst LAN

Hvis der allerede er indbygget et alm netkort i min printer hvad skal jeg så købe for at få den trådløs? Et acess-point eller hvad?
Avatar billede kapper_det_er_mig Nybegynder
16. februar 2005 - 13:26 #1
Har du ikke koblet printeren til igennem en router/switch?? for då skal du have et ac-point og sætte i dein router/switch og så kan du printe trådløst...
Jeg ved ikke om man direkte kan tilkoble en printer til et ac-point, men det tror jeg ikke....
Avatar billede azen Nybegynder
16. februar 2005 - 15:57 #2
Det nemmese ville nok være at tilslutte en lille wireless printserver til printeren, f.eks: http://www.dlink.com/products/?pid=174 - Nok best at bruge samme mærke som reste af dit wireless udstyr.