Avatar billede audia3.dk Nybegynder
15. februar 2005 - 20:44 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

ASp hjælp nu

150 point til den som kan hjælp mig med et problem med en asp opsætning.
Avatar billede audia3.dk Nybegynder
15. februar 2005 - 20:45 #1
vedr. opsætning af en asp og database .
Avatar billede goose Nybegynder
15. februar 2005 - 20:56 #2
Kan du ikke komme det lidt nærmere ?

/Goose
Avatar billede audia3.dk Nybegynder
15. februar 2005 - 20:57 #3
jeg kan ikke finde ud at asp, og skal have løst dette så hurtigt som muligt.. kontakt mig pr. msn tommy@stenderup-krogager.dk
Avatar billede audia3.dk Nybegynder
15. februar 2005 - 20:58 #4
en lille omkodning af en asp fil, så den passer til mit nye webhotel..
Avatar billede goose Nybegynder
15. februar 2005 - 21:04 #5
Jeg har ikke msn. Jeg vil gerne se om jeg kan hjælpe, men du er nød til at komme med noget mere info.

/Goose
Avatar billede audia3.dk Nybegynder
15. februar 2005 - 21:07 #6
kan vi ikke emaile.. prøv at skrive tommy@stenderup-krogager.dk
Avatar billede audia3.dk Nybegynder
15. februar 2005 - 21:22 #7
mit problem, består i at jeg ikke kan finde ud at hvor dan mit tekst fil mes asp koden skal se ud, for at den virker 100 % på mit webhotel:

Det er underligt fordi den har virket, men nu siger den

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e37'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] The Microsoft Jet database engine cannot find the input table or query 'beskeder'. Make sure it exists and that its name is spelled correctly.

/eks353971/opretbesked.asp, line 13
Avatar billede goose Nybegynder
15. februar 2005 - 21:26 #8
Hvilken databasetype bruger du ?
Hvordan ser din SQL-streng ud der gemmer i databasen ?

/Goose
Avatar billede goose Nybegynder
15. februar 2005 - 22:21 #9
Til info for jer andre, så har jeg været online FTP til audia3.dk's server og flyttet databasen til en mappe med skriverettigheder og rettet alle stier til.

/Goose
Avatar billede audia3.dk Nybegynder
15. februar 2005 - 22:25 #10
Tak for hjælpen, hurtig og god hjælp.
Avatar billede goose Nybegynder
15. februar 2005 - 22:29 #11
Det var så lidt og tak for point :o)

/Goose