Avatar billede procept Nybegynder
15. februar 2005 - 19:06 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Prøver igen. Design udkast. 1web.dk web til alle

Vi har justeret et designudkast til "1web.dk -web til alle"

Designet skal underbygge konceptet omkring "gratis webhotel" og "discount webhotel".
Vi har forsøgt at gøre det så enkelt som muligt...ikke så meget lir, kun kvalitet.

Hvis der i øvrigt er nogen der har en ide til, hvordan vi underbygger den gode "5 stjernet kvalitet" vil vi meget gerne have idéer.

Kritik ønskes.

http://www.1web.dk
Avatar billede domaz.dk Novice
15. februar 2005 - 19:16 #1
syns den er alt for sort/hvid...
og den tager virkelig langtid om at loade...
Avatar billede weblex Nybegynder
15. februar 2005 - 19:28 #2
Jeg kan godt lide konceptet men er enig med dem (nu og sidste gang) fremførte noget om det sort/hvide design. Ville der gå noget tabt ved eksempelvis at lave det som følger:

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10578
Avatar billede procept Nybegynder
15. februar 2005 - 19:35 #3
weblex --> "100 millioner point" til dig, hvis du vil lege lidt med et design og gerne komme med et helt andet forslag!
Designet skal skal være så enkelt som muligt samt underbygge konceptet omkring "gratis webhotel" og "discount webhotel".
Avatar billede weblex Nybegynder
15. februar 2005 - 19:41 #4
He he... føler mig helt fristet - kunne da godt tænke mig at ligge nr. 1 på hitlistetn og føre med 0,7 mio. point ned til arne v :o)

Men som sagt synes jeres eget bud holder - I skal bare have lidt (diskrete) farver på, og det vil jeg da gerne lege med. Har I designet som en psd-fil. Det ville gøre det ulig nemmere...
Avatar billede procept Nybegynder
15. februar 2005 - 19:47 #5
Jeg har det detsværre ikke som en psd-fil...det er lavet direkte i Dreamweaver.
Avatar billede weblex Nybegynder
15. februar 2005 - 19:52 #6
Okay - jeg kigger på det...
Avatar billede supergris_en Nybegynder
15. februar 2005 - 20:15 #7
Den her farve har jeg engang brugt sammen med hvid skrift...

#003333

Prøv den og se...
Avatar billede weblex Nybegynder
16. februar 2005 - 14:15 #8
Kunne det være sjovt at lave jeres forskellige tilbud som prisskilte:

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10581

Man kunne måske sætte en snor i hullerne...?
Avatar billede weiseren Nybegynder
16. februar 2005 - 15:13 #9
Siden er utrolig mørk og løber ud i en, der skal være bedre kontrast mellem de forskellige tilbud. Siden kunne trænge til nogle farver og noget liv det får folk til at tænke, ja for fanden jeg må bruge min penge på denne her side nu nå de skal frem med pengepungen.

Siden er ikke særlig personlig, det mangler nogle billeder af mennesker eller noget IT så folk kan associere med hvad dit budskab er.

På de forskelige tilbud er det meget svært at koncentrere sig om de enkelte tilbud.
Avatar billede procept Nybegynder
16. februar 2005 - 18:14 #10
weblex--> idéen med at have "tilbud/pakker" sådan, er ikke så ringe enda !
Jeg er ikke helt sikker på, hvad jeg syntes om farver/opsætning.

Mit sorte design får skyld for at være gammeldags/warez/u-moderne/u-personlig/for mørkt. osv.
Hvis jeg skal have et mere opdateret design, håber jeg på et top-moderne design, med de rigtige farver etc., hvad det så vil betyde er jeg egentelig ikke helt klar over.

Har du mod på et forsøg mere ?
Avatar billede weblex Nybegynder
16. februar 2005 - 18:26 #11
Farver kan være svære at vurdere ud fra det "skrabede" design, jeg har lavet indtil videre. Måske bliver du mere overbevist, hvis du ser hele det design, som jeg har ladet mig inspirere af:

http://www.templatemonster.com/flash-templates/7569.html

Og jeg er enig i vurderingen af det sorte design - men din opsætning er god. Måske skulle du bare eksperimentere med farverne?
Avatar billede procept Nybegynder
22. februar 2005 - 23:51 #12
Jeg går tilbage til PC'en og forsøger endnu engang !
Er snart tilbage.