Avatar billede fissanp Nybegynder
15. februar 2005 - 18:55 Der er 4 kommentarer

Problem med at hoste game i warcraft3 med router?

Nu er jeg en af de nørder der spiller en del warcraft III på battle.net.. Hvis man ikke er tilsluttet router, men direkte til internettet kan man hoste et game så andre kan komme med. Men hvis man har tilkoblet sin pc til en router, så kan folk ikke joine dit game. Jeg spekulerer lidt over hvorfor det er sådan, og om man kan ændre så jeg også kan hoste over min router..
Jeg har hørt noget med at det kan være firewall eller noget med nogle porte.. men hvad skal jeg gøre for at kunne hoste?
Avatar billede d3h4s Nybegynder
15. februar 2005 - 20:42 #1
Du går bare ind i din webinterface til din router og åbner de porte du finder på:
http://www.blizzard.com/support/?id=msi0445p

Ganske simpelt.. Så virker det.. :)
Avatar billede fissanp Nybegynder
15. februar 2005 - 20:51 #2
hehe ja det er nok enkelt, meeen er ikke så meget ekspert at jeg ved hvad webinterfase er:P
Avatar billede anuseren Nybegynder
16. februar 2005 - 12:29 #3
ring til din internet udbyder og spørg hvordan du forwarder porte i din router

eller kig på deres hjemmeside
Avatar billede reving Nybegynder
19. februar 2005 - 18:41 #4
Hvilken router har du ?