Avatar billede ssii Nybegynder
23. marts 2001 - 18:10 Der er 4 kommentarer

Knap

Godaften!

Jeg er ved at lave en knap i Flash 5! Jeg vil gerne have at når musen går hen på knappen skal der vise sig et billed i menuen!

Jeg kan godt få det til at virke, men når jeg lægger flere knapper af den slags under hinanden, sker der noget mærkeligt!

Når musen er ud for de forskellige knapper (og ikke på dem) skifter billederne i menuen! det sker også når musen nærmer sig menuen \"og ikke knapperne\".

Jeg tror at jeg har lavet noget helt galt men hvad?

HJÆLP MiG!!!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. marts 2001 - 20:02 #1
Du kan pakke din fla fil med WinZip, og sende den til Speedy7@ofir.dk. Så skal jeg nok se på den.

/per
Avatar billede diktator Nybegynder
24. marts 2001 - 08:43 #2
Har du et link, så vi kan se din Flash ting ?? - det gør det tit nemmere at lokalisere problemet.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. marts 2001 - 12:10 #3
Jg vil også kigge. flasher@nikolajdu.dk
Avatar billede evo777 Nybegynder
16. april 2001 - 02:41 #4
Måske er grafikken i hit framet for stor. Hvis du paster grafikken fra det første frame ind i hit framet skulle knappen kun blive aktiveret når du er over knappen.