Avatar billede urup Nybegynder
14. februar 2005 - 19:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

2 simkort med samme nummer

Jeg har 2 telefoner(mobil) som jeg bruger meget men jeg er pisse træt af at jeg skal skifte simkort.
Kan jeg ikke selv kopier min sim kort og lægge det ind igen ???
Har en sim læser og nogle simkort.
Jeg ved jo godt at jeg ikke kan have den tændt på engang
Avatar billede bleze Nybegynder
14. februar 2005 - 20:56 #1
hos de fleste mobiloperatører kan du bestile et nyt simkort så du har 2.. feks har telmore et større simkort end det normale. er ikke sikker på om du kan bruge dit eget hardware til formålet, men her var en anden løsning
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
14. februar 2005 - 20:58 #2
jeg er ret sikker på at det gamle simkort bliver deaktiveret så snart det nye bliver taget i brug
Avatar billede urup Nybegynder
14. februar 2005 - 21:03 #3
Jeg har både de små og den store fra Telmore på 64 k og jeg den gamel vil blive deaktiveret men kan jeg ikke på en måde tage data fra det nye kort og ligge på den gamle så de er ens ???
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
14. februar 2005 - 21:06 #4
jeg tror det ikke - det ville da heller ikke være smart hvis det var muligt!

så kunne du fx lige lånes naboens en times tid også tage en kopi også snakke på hans regning
Avatar billede screem_brille Novice
14. februar 2005 - 23:05 #5
TDC bla. har dual kort, men det er egenligt bare en videre stilling der sker, så dual er det egenligt ikke, men nej du kan ikke have 2 kort med samme nummer (jo du kan clone en som kort, men problemet opstår hvis / eller når begge kort er i brug)
Avatar billede urup Nybegynder
16. februar 2005 - 23:33 #6
Jeg skal Bare have clonet den ene kort til den anden...
Jeg har en simkort læser....nogle der ved hvilket software der skal bruges
Avatar billede screem_brille Novice
17. februar 2005 - 01:18 #7
Jeg tviler på det er lovligt, det er f.eks heller ikke lovligt at klone et dankort
Avatar billede urup Nybegynder
18. februar 2005 - 14:55 #8
ok
Avatar billede screem_brille Novice
18. februar 2005 - 15:13 #9
Takker for point ;)