Avatar billede calo2 Nybegynder
14. februar 2005 - 11:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

USB forbindelse mellem N6630 og computer.

Hej.

Jeg har et problem med at få lavet en forbindelse via USB til min Nokia 6630!

Problemet er at vær gang jeg indsætter usb kabelet som følger med siger min computer at der er fundet nu hardware! Så langt så godt. Her efter følger jeg guiden Ny hardware fundet. I guiden vælger jeg installere automatisk(anbefaldes). Derefter siger den guiden er færdig med at installere software til: Nokia 6630 USB Modem AT.

Her burde det vil så virke, men min computer siger så at der er fundet ny hardware og jeg kan starte forfra igen og igen.
Er der nogen kender til dette problem eller ved hvordan man løser det??? Burde der følge en installations CD med?

Håber der er nogen som kan hjælpe med dette, så jeg kan begynde at bruge PC suite
Avatar billede john.doe Nybegynder
15. februar 2005 - 08:30 #1
Problemmet er at software skal indstalleres før du sætter kablet til.

Afindstaller/fjern alt omkring telefonen (driver,usb porte og software).
Sluk din pc, ikke genstart. vent 10 sek. start så igen,
og installer derefter software til telefon, tilsidst tilslut kabel.
Avatar billede calo2 Nybegynder
15. februar 2005 - 08:44 #2
Fandt ud af det selv! Man skal bare acceptere 6-7 gange(Fandt ny hardware). Det er fordi den vil installere 6-7 forskellige ting. Derefter virker den som den skal:-)