Avatar billede nybegynder Nybegynder
14. februar 2005 - 01:02 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

vurder denne side

Hvad syntes i om denne Side http://www.frenchchicken.dk
Avatar billede herberth Juniormester
14. februar 2005 - 01:04 #1
Den er da cool nok - lidt rodet måske - men helt fin - hvad skal du bruge den til?
Avatar billede futte21 Nybegynder
14. februar 2005 - 01:32 #2
Fin nok.. kan bare ikke lide det øverste logo.
Avatar billede backside Nybegynder
14. februar 2005 - 02:10 #3
Den ser kedelig ud hvis jeg skal være ærlig. :(
Og billederne er alt for store.  180*170 pixel på 128kb, det er i overkanten.
Avatar billede backside Nybegynder
14. februar 2005 - 02:12 #4
Ser lige at det er en applet eller noget i den stil, men det gør det ikke bedre.
Jeg synes der skal gøres lidt mere ud af grafikken.
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
14. februar 2005 - 02:17 #5
MS Comic Sans, er nærmest forbudt på WWW , og slet ikke optimal at bruge.

Sort tekst på grå baggrund er ekstremt kedeligt.
Javascriptet som kører rundt i title er meget forvirende, og er næsten nok til få mig til at forlade siden igen.

På de andre undersides bruger der en 2nd font, hvilket også er dårligt design.
Og man bør aldrig bruge fonte med serif's på.
Altså bruge verdana,arial,tahoma, og ikke comic sans,times new roman ect.

Og husk at tænke på målgruppen, siden ligner kort sagt noget frontpage smat,
og det får mig ikke just til at ville købe ind i jeres butik.
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
14. februar 2005 - 02:18 #6
Og frames og klamme animerede gif's som er hevet op i alt for stor opløsning gør det ikke bedre.

Siden bør efter min mening designes totalt om, og det eneste i kan beholde er jeres logo.

Et mere stilrent professionelt layout ville passe sig bedre.
Avatar billede backside Nybegynder
14. februar 2005 - 02:18 #7
"Menu" er venstre stiller, "Kontakt" er centreret i fuld bredde.
Den er tung, nok pga. alt det unødige js. Det kunne godt undværes.

Ikke meget positivt herfra desværre.
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
14. februar 2005 - 02:20 #8
Og kodemæssigt mangler der doctype (VIGTIGT !!!)
og charset (VIGTIGERE !!!!) og en hel del andet.

Ved det sidste risikere du fejl mht. æøå i andre browsere end M$ IE.
Avatar billede goaul Praktikant
14. februar 2005 - 03:22 #9
Enig med alister crowley i at skrifttypen duer bare ikke + et par småting, men ellers ok herfra.
Avatar billede cob Nybegynder
14. februar 2005 - 09:20 #10
Hvis den skal signalere "hjemmelavet"  så er den sikkert fin....
Avatar billede gil-galad Nybegynder
14. februar 2005 - 18:24 #11
1/2 kylling kr. 35,-
1/1 kylling kr. 65,-
:-)

hvad med at skrive:
1/2 kylling kr. 35,-
1 kylling kr. 65,-
Avatar billede nybegynder Nybegynder
15. februar 2005 - 23:35 #12
Tak for de små tips... som sagt jeg er jo en nybegynder og hvis nogle af jer, der er meget gode til det og kan hjælpe mig med rette de små ting, så er i velkommen til at hjælpe.
Avatar billede backside Nybegynder
26. februar 2005 - 23:31 #13
Er det lukketid?