Avatar billede jaja Nybegynder
23. marts 2001 - 13:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

e-handel

Vi efterlyser kontakter, som kan hjælpe os med en e-handel, som kan sammenlignes med
http://www.bogguide.dk
Vi har ikke de helt store \"summer\" til ydelsen, men vil gerne betale hvad det koster.
Vi har tjek på lay out, grafik osv... men mangler ASP delen, det er oblikatorisk ?
Er der nogen det ved noget om muligheder og pris ?
Avatar billede pfp Nybegynder
23. marts 2001 - 14:44 #1
jaja >>

Hvor avanceret skal det være? Du kan prøve at sende mig en mail med dine krav, så skal jeg se på det.

Med venlig hilsen
Votus Web-design
Peter F. Poulsen
peter@votus.dk
Avatar billede jaja Nybegynder
25. oktober 2001 - 19:28 #2
lukker