Avatar billede fastwrite Nybegynder
11. februar 2005 - 08:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Boot på CD med MAC OS 9.2

Hej.

Jeg har fået en Mac G4 white cube med OS 9.2 liggende. Jeg vil imidlertid gerne kunne boote fra en CD jeg har med Gentoo Linux, for at se hvordan det spiller.

Jeg har prøvet at holde C nede, mens jeg tændte for Mac'en, har også prøvet at trykke C som en gal mens jeg tændte og hele vejen til den bootede op, men hver gang er den totalt ligeglad - starter bare op normalt.

Hvad skal jeg så gøre? Jeg er total newbie med en Mac, skal lige siges.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
11. februar 2005 - 09:04 #1
Nu har jeg fundet ud af at jeg skal holde ALT nede mens jeg trykker C, og der kommer et par valgmuligheder, men jeg kan kun vælge HD'en, hvorfor ikke CD'en?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
22. februar 2005 - 00:22 #2
lukker