Avatar billede Peter Krüger Juniormester
10. februar 2005 - 22:13 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Point til dragonknight og kingelle

Ref: http://www.eksperten.dk/spm/589034

I henhold til rimelighedsprincippet (vi har dog trods alt brugt en del tid på problemet) foreslår jeg at vi deler i porten.

67 Point til DragonKnight - smid et svar.
67 til Kingelle - smid et svar.
Avatar billede dragonknight Juniormester
10. februar 2005 - 22:20 #1
Takker, til en flink mand  ;-)
Avatar billede dragonknight Juniormester
10. februar 2005 - 22:22 #2
Klovn er jeg !
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
10. februar 2005 - 22:32 #3
Afventer lige kingelle for at I kan få lige mange point... (Jeg har på fornemmelsen, at hvis jeg tildeler point nu, vil du få det hele!
Avatar billede dragonknight Juniormester
10. februar 2005 - 22:36 #4
Ja, der er godt nok noget med avanceret, men det har jeg ikke prøvet, så vi venter bare.
Avatar billede kingelle Nybegynder
11. februar 2005 - 01:03 #5
hvad skal jeg gøre
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
11. februar 2005 - 06:01 #6
Du skal såmænd kaste mig et svar - så kan jeg give ker point.
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
15. februar 2005 - 10:06 #7
Ja, jeg venter jo stadigt et svar fra Kingelle - så vi kan fordelt points - skal vi sige, at han får  et døgns tid?
Avatar billede kingelle Nybegynder
15. februar 2005 - 11:05 #8
fortæl mig lige hvad jeg skal gøre, ellers opretter jeg et spørgsmål så dragon også kan få point
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
15. februar 2005 - 11:31 #9
Når du skriver i feltet nedenunder skal du klikke i radioknappen til venster for - så du i stedet for 'Kommentar' har bullet i 'Svar'. Så bliver dit svar farvekodet med grøn, og så kan jeg gå ind og tildele point. Håber det hjalp.
Avatar billede kingelle Nybegynder
15. februar 2005 - 13:18 #10
ja det prøver jeg
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
15. februar 2005 - 13:48 #11
Så lykkedes det - tak for samarbejdet :o)