Avatar billede cardy Nybegynder
10. februar 2005 - 18:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Indbygget kortlæser virker ikke mere

Min indbyggede kortlæser er "forsvundet" - hvordan kan jeg få den frem igen
Avatar billede m-smith Nybegynder
10. februar 2005 - 18:32 #1
Er lige nød til at spørge, har selv lige haft samme problem:

Er det en computer du selv har samlet eller en fra et firma?
Avatar billede cardy Nybegynder
10. februar 2005 - 18:34 #2
Det er en Medion færdigsamlet og et år gammel - har kørt uden problemer, men så i dag ville den først ikke læse kortet, det stod stadig i mappesystemet som H:. Dernæst forsvant alle drevene H, I, J K efter en genstart - LOL.
Avatar billede m-smith Nybegynder
10. februar 2005 - 18:38 #3
Okay...

Spurgte fordi jeg sidder på en Packard Bell Imedia 7216, der har haft lidt problemmer med kortlæseren. Helt tilfældigt gjorde den det at det tog den 5 min at starte op. Og når man endelig nåede ind i Windows var kortlæseren væk.
Det underlige var bare at hvis man tog strømmen fra putteren, og genstartede så virkede det igen.

Nu vil jeg lade andre svare, i stedet for at fortælle historier :)
Avatar billede cardy Nybegynder
10. februar 2005 - 20:34 #4
Problemt løst - jeg fandt ud af at der er 3 års garanti på computeren, og ringede til hotline, Medion Service Center. Det er første gang jeg har talt med dem og var lidt i tvivl om hotlinen stadig kunne bruges et år efter købet. En venlig supporter spurte om adresse, tlf. m.v. og kunne oplyse at hotline gælder ligeså længe som garantien - flot service.
Problemet blev løst ved at slukke computeren, tage stikket ud, vente 10 sekunder og så tænde igen - den kan åbentbart "glemme" kortlæseren af og til.