Avatar billede madssaw2000 Nybegynder
10. februar 2005 - 16:28 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Program til at lave et image eller ghost

Hej Jeg skal bruge et program til at lave en image-fil af harddiske.

Har lige sat 4 computere op til undervisning. De skal engang i mellem lige tilbage til start.

Findes der freeware eller andre billigere programmer som er lige så gode som fx Norton Ghost?

Dette er ikke et hverken let eller svært spørgsmål, men betyder meget for MIG. Derfor få den fuld skrue... (har point nok at dele ud af)
Avatar billede levich Nybegynder
10. februar 2005 - 16:36 #1
Avatar billede madssaw2000 Nybegynder
10. februar 2005 - 16:48 #2
Det virker måske - men er DOS-styret. Ikke noget problem, bare lidt omstændigt. Ser om der ikke kommer flere indlæg....
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. februar 2005 - 18:14 #3
http://www.partition-saving.com/ - ikke prøvet selv med set omtalt flere steder...
Avatar billede levich Nybegynder
10. februar 2005 - 19:06 #4
majsmarken -> præcis det program, som jeg linkede til en beskrivelse af.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. februar 2005 - 19:15 #5
... OK - det ka' jeg se nu... Jeg tog bare fra 'samlingen'.
Jeg bruger selv [IMAGEDRIVE] købe versionen.
Avatar billede halifax Nybegynder
11. februar 2005 - 03:22 #6
Du kan prøve her, hvor der findes DrvClonerXP og DrvImageXP som er free
www.freeware.org.uk/disk.htm
Avatar billede majsmarken Nybegynder
17. februar 2005 - 16:43 #7
Kom du videre ?
Avatar billede madssaw2000 Nybegynder
28. februar 2005 - 00:17 #8
undskyld jeg ikke har vendt tilbage, der er gået alt for lang tid.

Har endnu ikke haft tid til at afprøve jeres programmer. Jeg deler lidt ud fordi jeg er sikker på at I er kommet med noget som kan bruges. Tak for hjælpen.
Avatar billede halifax Nybegynder
28. februar 2005 - 02:36 #9
Mangler du svar for at lukke spørgsmået??

Tja..  tiden går. Både den og problemet er vigtigt for dig.  :)
Avatar billede levich Nybegynder
06. marts 2005 - 22:17 #10
Jamen, så lægger jeg et svar.
Avatar billede levich Nybegynder
24. marts 2005 - 16:09 #11
Noget med at "dele ud".
Avatar billede levich Nybegynder
10. april 2005 - 23:28 #12
hallo