Avatar billede kragekjaer Praktikant
09. februar 2005 - 21:17 Der er 9 kommentarer

Skyd løs

Skyd løs på denne, tak:

http://www.kragekjaer.dk/amdam
Avatar billede basementjack Nybegynder
09. februar 2005 - 21:21 #1
Den mest veludførte web jeg har set i længe.. Skulle der være et eller andet jeg skulle pege på ville det være den font der er brugt til teksten i "indholdstekst".. Har ikke noget reel forslag til en ny.. Men kan da lægge et link et sted man kan finde nogle.. http://www.fontsforflash.com/
Avatar billede moocher Nybegynder
09. februar 2005 - 21:23 #2
Uh lækkert design. Men det første der slår mig er at jeg ikke kan læse din menu, den er for nedtonet
Avatar billede moocher Nybegynder
09. februar 2005 - 21:24 #3
Rings made with bubblegum and one hand :D øh
Avatar billede klamse Nybegynder
09. februar 2005 - 21:25 #4
Virkelig flot lavet...! Men jeg har ikke tålmodighed til den langsomme skiftetid mellem siderne - kunne måske sættes op? :)

ellers perfekt :)
Avatar billede moocher Nybegynder
09. februar 2005 - 21:25 #5
OG så må jeg ikke bruge mine mouse gestures i firefox... men det vejer designet op på ;)
Avatar billede moocher Nybegynder
09. februar 2005 - 21:27 #6
Ej tror tiden er tilpas. tror målgruppen der kigger på sådanne smykker ikke skal spises af med hurtige animationer, men langsom luksus...
Avatar billede kragekjaer Praktikant
09. februar 2005 - 21:49 #7
hvad mener I med tiden mellem siderne, er det når man har trykket på et menupunkt? eller skift mellem billederne?
Avatar billede Slettet bruger
09. februar 2005 - 22:36 #8
Et flot stykke arbejde du har lavet her.

Men... for der skal jo altid være et men.
Siden ser rigtig fin ud hvis man ser den i en opløsning på 1024x768. Men nu sidder jeg med en opløsning på 1920x1200, og så ser det pludseligt meget mærkeligt ud. Dog skal sitet jo også passe målgruppen. De kunder der besøger sitet, sidder nok ikke med sådan en opløsning.

Synes det tager lang tid at loade billederne i galleriet. Første gang troede jeg ikke at de links virkede, før jeg fandt ud af der stod loading image i den sorte bar i bunden. Måske du skulle gøre brugeren lidt mere opmærksom på at billedet bliver loaded.
Avatar billede kragekjaer Praktikant
09. februar 2005 - 22:56 #9
jotak, taget til efterretning. Det er jo en sindssyg opløsning du der sidder med.