Avatar billede rrrn Nybegynder
23. marts 2001 - 00:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

vurdering af rrn.mine.nu

Hej jeg ville gerne høre jeres mening om http://rrn.mine.nu
Der ønskes:
- Kritik
- Vurdering 0-13

På forhånd tak
René
Avatar billede dna Nybegynder
23. marts 2001 - 00:57 #1
hamrende kedelig... en moderne hjemmeside skal helst indeholde noget grafik... intet nyt eller overbevisende ved siden...

Straffer det hårdt til 6@13 ...  :-)

dna
Avatar billede rrrn Nybegynder
23. marts 2001 - 01:03 #2
Jeg har valgt ikke at have en masse grafik af den grund, hvad skulle det være godt for, mit mål er mere at brugerne skal kunne få nyheder hurtig og let, uden at skulle hente en masse grafik, osv.

Med venlig hilsen

René
Avatar billede htx98i17 Professor
23. marts 2001 - 08:00 #3
well , jeg kan kun se menuen, den anden side siger fejl :
Der opstod en Microsoft VBScript-kørselsfejl error \'800a004c\' Stien blev ikke fundet / scripts/main2.asp, line 217

Det jeg kan sige om menuen er at det er svært at læse menupunkterne. teksten falder i med baggrunde,...
Avatar billede motu Nybegynder
23. marts 2001 - 11:31 #4
:p...