Avatar billede the_wannabe Nybegynder
08. februar 2005 - 22:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Konsekvensen af at slå strong password

Hvad sker der hvis nogle brugere's password aldrig udløber men ikke opfylder kravne for ny password policy
Avatar billede jpvj Nybegynder
08. februar 2005 - 23:25 #1
Så beholder de dem indtil de ønsker at skifte.
Avatar billede gammelhat Nybegynder
08. februar 2005 - 23:54 #2
Og konsekvensen af svage password er så, at bruteforcing af passwords er en simpel sag..
Avatar billede the_wannabe Nybegynder
09. februar 2005 - 21:51 #3
Tak for svaret, jeg nåede lige at få det testet af på min egen server igår og du har fuldstændig ret.

gammelhat > du har også fuldstændig ret derfor bliver der nu også indført strongpassword på alle brugere. Jeg har lige overtaget en del af ansvaret for et mindre netværk og der findes en række brugere som er oprettet udelukkende med henblik på at udføre div handlinger for en række programmer. Jeg har endnu ikke fuldt overblik over hvad de alle gør og hvor og der findes ingen dokumentation over det jeg "tør" derfor ikke ændre deres passwords pt.

The Wannabe