Avatar billede jenskmo Nybegynder
08. februar 2005 - 21:28 Der er 1 kommentar

deling af program

hej
jeg prøver igen i en anden spørgsmålskategori, da det ikke gav noget repons i den første.
spørgsmålet går ud på om der er nogen der har kendskab til om man kan dele et program som c5 eksempelvis i et lokalt netværk eller om man skal køre server.
Avatar billede dsj Nybegynder
08. februar 2005 - 23:37 #1
Et lokalt netværk er ikke det modsatte af en server, men hvis du spørger til hvorvidt en fælles server er nødvendig for flere kan anvende det samme c5-system, så ja. Det er jo ikke selve programmet c5 man deler - man betaler pr. c5-bruger. Det der skal deles er de data applikationen indeholder, og for at være i stand til at dele data, er en fælles database nødvendig.