Avatar billede cool-it Nybegynder
08. februar 2005 - 14:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

PDF katalog med søgefunktion. Asp ?

Jeg har et 100 siders katalog der skal lægges på nettet og jeg kunne godt tænke mig noget i stil med dette:

http://www.pdffiler.dk/pdf/v2/?k=44&p=26

Der må være en eller ande smart måde at lave siderne på så jeg ikke skal til at oprette 100 nye html sider med hver deres link til pdf filen samt til forrige og næste.

På ovenstående er det lavet i asp, så jeg går ud fra at det måske hænger sammen med en eller anden form for database, måske ?

En anden ting er: hvordan laver man den der søgefunktion de har, den er jo enorm hurtig og søger i alle pdf filerne.
Avatar billede perj Nybegynder
08. februar 2005 - 15:13 #1
Ved det ikke, men hvis du kigger i kilden når du frem til dette: http://www.pdffiler.dk/pdf/pdfkatalog.asp
Avatar billede cool-it Nybegynder
08. februar 2005 - 15:33 #2
Jo tak, det er jo bare pdffiler.dk´s hoved side, den har jeg da set.
Avatar billede perj Nybegynder
08. februar 2005 - 15:40 #3
Jeg kender ingen andre måder du kan automatisere det på, men er spændt på om du får et svar. Til mine egne interne filer bruger jeg Paper Port:http://www.scansoft.com/paperport/standard/
Avatar billede olebole Juniormester
08. februar 2005 - 22:12 #4
<ole>

Du kan åbne og læse pdf-filer på serveren. Det vil dog give en yderst langsom søgefunktion.

Mit gæt er, at pdffiler.dk gemmer teksterne i en database og udskriver filerne on-the-fly på serveren, når disse skal bruges som pdf'er. Det findes der flere server komponenter, der kan - eller du kan selv skrive én i Visual Basic.

Under ingen omstændigheder kommer du udenom en server løsning.

/mvh
</bole>
Avatar billede cool-it Nybegynder
30. maj 2010 - 12:07 #5
lukker