Avatar billede martinh Nybegynder
08. februar 2005 - 13:25 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hjælp, til denne side ser lidt mere proff. ud

Jeg er ingen web designer. Er der nogen der kan hjælpe med at få denne her side til at se mere proff ud???

www.cykelbixen.dk
Avatar billede kaage Nybegynder
08. februar 2005 - 13:27 #1
Jeg vil da meget gerne prøve at hjælpe. Skriv din e-mail adresse, så kan vi tales ved onkring dette.

/Kaage
Avatar billede martinh Nybegynder
08. februar 2005 - 13:31 #2
Martin_halberg@hotmail.com
Avatar billede thesurfer Nybegynder
08. februar 2005 - 13:35 #3
Husk at læse Ekspertens regler: http://www.eksperten.dk/regler.phtml

Der henvises til reglerne: §2.1.12, §2.1.13, §2.8 (behøver ikke at offentliggøre løsningen).
Avatar billede martinh Nybegynder
08. februar 2005 - 13:37 #4
forstået :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. februar 2005 - 14:44 #5
ska lige høre om det er en betalings opgave? og hvis det er, mangler du så stadig hjælp.
Avatar billede got-it Nybegynder
08. februar 2005 - 22:33 #6
Jeg er også med på en evt. betalings opgave (:

  kan kontaktes på info@got-it.org
Avatar billede gizp Nybegynder
14. februar 2005 - 15:12 #7
Hvis du er villig til at betale lidt, så kontakt mig på info@db-solution.dk
Avatar billede thesurfer Nybegynder
14. februar 2005 - 22:34 #8
martinh, got-it, gizp og andre> Det er en dårlig ide, at offentliggøre jeres email adresser, på et offentligt forum. Spam bots samler adresserne sammen, og pludseligt modtager I en masse spam mails.

Info om "spam bot": http://c2.com/cgi/wiki?SpamBot

Hvis I absolut *skal* skrive jeres adresser, erstat "@" med noget andet.. f.eks. "*" (ugyldigt tegn i en email adresse)..
Avatar billede william11 Nybegynder
25. februar 2005 - 08:10 #9
william - skal ikke have det store for at bygge en helt site op for dig ( design ) + lave logo, bare kontakt mig på msn eller e-mail williamengbjerg@hotmail.com!
Avatar billede got-it Nybegynder
25. februar 2005 - 16:22 #10
thesurfer < det er vel vores problem? o:

har endnu ikke modtaget noget spam endnu..
Avatar billede triple-x Nybegynder
25. februar 2005 - 16:24 #11
got-it - slow down, han gør det jo ik for at genere dig, han gør det for at hjælpe dig.
Avatar billede martinh Nybegynder
05. marts 2006 - 09:48 #12
Lukket