Avatar billede cpccorp Juniormester
07. februar 2005 - 16:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Beskytte et intranet med logon

Jeg har en webmappe som jeg bruger til mine projekter, kan man på nogen måde beskytte denne mappe. Jeg har et loginscript, men det er jo ikke sikkert hvis de først har fået adgang til pcen. Kan man sammen med scriptet og enoget andet password noget gøre mappen mere sikkert
Avatar billede badper Nybegynder
07. februar 2005 - 16:41 #1
Hej cpccorp
Prøv at gå ind på: http://www.folder-password-expert.com/ og hent den gratis 30 dage trial der ligger der inde og prøv programmet det er meget nemt, og ønsker du at købe det koster det kun 39$ så det er jo ikke så galt. du kan sikkert finde nogle andre men det her bruger jeg selv
Avatar billede cpccorp Juniormester
07. februar 2005 - 22:30 #2
Jeg kan jo så nok ikke starte mappen eller hvad, der skal kontrol af flere passwords
Avatar billede cpccorp Juniormester
21. maj 2005 - 13:47 #3
Lukker