Avatar billede tigermus Nybegynder
06. februar 2005 - 00:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Burning Board Lite - opsætning af MyODBC, PHP og MySQL

Hej allesammen,

med fare for at spørge om noget så mange andre har spurgt om, vil jeg lige høre om der er nogen der kan hjælpe mig med opsætning af MySql og Php og MyODBC...

Da jeg gerne vil have et forum på min hjemmeside, men har nada erfaring med programmering, ville jeg tage den lette løsning og hente den fra nettet. (dette er bare lige en test-udgave, da Easyphp har visse sikkerhedproblemer)

MyODBC er inst. også

af forum har jeg fundet flg.

http://www.woltlab.de/products/burning_board_lite/index_en.php

Når jeg inst. den får jeg flg fejlmeddelelse:

Warning: mysql_connect(): Access denied for user: 'ODBC@localhost' (Using password: NO) in c:\easyphp1-7\www\acp\lib\class_db_mysql.php on line 30
SQL-DATABASE ERROR

Database error in WoltLab Burning Board: Link-ID == false, connect failed
mysql error: Access denied for user: 'ODBC@localhost' (Using password: NO)
mysql error number: 1045
Avatar billede thomasfricke Juniormester
08. februar 2005 - 03:12 #1
http://www.blazonry.com/scripting/install_apache.php

Denne side kan måske hjælpe dig :D
Avatar billede thomasfricke Juniormester
14. februar 2005 - 15:40 #2
Er det noget du kan bruge, eller hva' ?
Avatar billede tigermus Nybegynder
14. februar 2005 - 15:58 #3
Der står mange interessante ting, læg et svar så får du points ...

Jeg prøver lige at installere en linux-version og ser om jeg kan få det til at køre der i stedet for i en windows ;)
Avatar billede thomasfricke Juniormester
14. februar 2005 - 16:23 #4
Svar
Avatar billede tigermus Nybegynder
14. februar 2005 - 16:38 #5
Vær så artig ;)

Tak for hjælpen ... nu slås jeg bare med linux ... det er til at få grå hår af.
Avatar billede thomasfricke Juniormester
15. februar 2005 - 22:16 #6
Hehe.... ;)