Avatar billede hrskitzo Nybegynder
05. februar 2005 - 23:34 Der er 11 kommentarer

Forslag til en topbanner

Hej Experter

Jeg er igang med at lave en hjemmeside hvor man kan se nogle billedere fra div. fester og i den anledning mangler jeg en topbanner til siden.  Min kommende side bliver lidt a lá dkbn.dk. Banneren skal være 737 x 71 og være inspireret af bla. dkbn.dk og andre ligende hjemmesider. Der skal være stil over banneren!
På banneren skal der står:

In the club with                                  cooping.dk

Der skal også være "udklip" af nogle festglade mennesker på banneren. Alt i alt, en flot og stilet banner.

Mvh.

/Hrskitzo
Avatar billede saison Nybegynder
06. februar 2005 - 00:57 #1
Har du taget nogle billeder man kan bruge?
Avatar billede hrskitzo Nybegynder
07. februar 2005 - 16:10 #2
zonex.dk
Avatar billede bill20 Nybegynder
08. februar 2005 - 13:56 #3
Avatar billede hrskitzo Nybegynder
08. februar 2005 - 20:08 #4
bill20 ==> kanon forslag, men hvis du kunne hæve "in the club with" samt finde en ny baggrund i lidt mere cremet/røde farver  samt med lidt "byliv om aftenen" over. Desuden må billederne gerne være lidt støre.

Mvh.
/Hrskitzo
Avatar billede bill20 Nybegynder
09. februar 2005 - 07:35 #5
Avatar billede hrskitzo Nybegynder
09. februar 2005 - 23:00 #6
Det er meget bedere, men hvis du bare kunne rykke in the club with lidt til højre så ville det være super samt fjerne de der drinks ting.
Avatar billede bill20 Nybegynder
10. februar 2005 - 07:08 #7
Avatar billede Kengun Praktikant
10. februar 2005 - 10:47 #8
http://www.kengun.com/eksperten/588403.jpg (mit klistermærke fjernes hvis du kan bruge banneret)
Avatar billede hrskitzo Nybegynder
10. februar 2005 - 21:58 #9
det ville være fint hvis i kunne lave nogle flere forslag så jeg har lidt at vælge imellem, forslag til ændringer kunne f.eks. være ny bagrund eller ny skrift mm.

Mvh.
/Hrskitzo
Avatar billede Kengun Praktikant
10. februar 2005 - 23:21 #10
Avatar billede bill20 Nybegynder
11. februar 2005 - 11:09 #11