Avatar billede scaniav8 Nybegynder
05. februar 2005 - 20:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

TV-Out med farver?

Hey..!

Jeg har lige koblet mit TV-out kabel til computeren igen..!
Før i tiden plejede jeg at kunne bruge farver på fjernsynet når kablet var koblet på, men det kan jeg ikke længere?

Der er 2 Scar-indgange på fjernsynet, jeg har prøvet med begge 2 men det er stadigvæk sort-hvid..!

Grafikkortet er et GeForce 2 MX

Hvad kan jeg gøre for at få farverne tilbage?
Avatar billede haverslev Novice
05. februar 2005 - 21:33 #1
Ved ikke om dette er til nogen hjælp(norsk)http://www.effekt.no/support/doc/tvout/tvout.htm
Avatar billede halifax Nybegynder
06. februar 2005 - 00:59 #2
Der er en dansk guide med skærmbilleder til tv-out på GeForce kort her
http://www.digitalempire.dk/os/tvout.shtml

Se endvidere dette site - menuen i venstre side Hvis dit tv-out er i sort/hvid
http://ken.danborg.org/exp/
Avatar billede -jagd- Nybegynder
07. februar 2005 - 16:02 #3
Tror ikke det er kortet der halter!

Jeg har haft en lidt probs med selvsamme, men en af tingene jeg havde glemt at tjekke, var om fjernsynet "stod rigtigt" ....på de fleste fjernbetjeninger og selve TV'et, findes en TV/AV knap, hvor du skifter på visningen af input.

Dvs....bruger du scartindgang 2, skal dit tv stå til AV2S, fordi du bruger et SVHS-stik i dit skærmkort. Det har hjulpet mig, håber det hjælper dig :O)
Avatar billede scaniav8 Nybegynder
12. april 2005 - 17:40 #4
lukker spg
Avatar billede scaniav8 Nybegynder
12. april 2005 - 17:40 #5
luk luk luk :)