Avatar billede johnbp Nybegynder
05. februar 2005 - 10:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Norton scanner fra C: til D: waiting for virus scann

Norton scanner fra C: til D: waiting for virus scann er så den meddelse der kommer. kan man ikke slå den funktion fra i norton for det er fulkommen unøvendigt at den scanner filer internt ??
jeg bruger Norton internet security 20004 og det er lige en tand for aggresivt til mig men interne scanninger
hvad gør jeg hvis man kan gøre noget???
Avatar billede milter Ekspert
06. februar 2005 - 01:04 #1
Prøv en gang at gå til Kontrolpanel > Planlagte opgaver > Se, om Symantec eller Norton har nogle opgaver stående her.
Avatar billede johnbp Nybegynder
07. februar 2005 - 15:29 #2
det har vidst ikke meget med det at gøre, det er når jeg flytter filer fra disk til disk, undskyld hvis jeg ikke har uddybet det godt nok
Avatar billede milter Ekspert
07. februar 2005 - 20:06 #3
Jeg fik selv den samme meddelelse regelmæssigt en overgang med Norton Antivirus 2004. Det forsvandt igen, efter jeg havde fjernet og geninstalleret programmet p.g.a. en fejl i forbindelse med fornyelse af abonnementet.

Måske kan det samme klare dit problem, men det betyder selvfølgelig, at du må i gang med at konfigurere det hele igen :(

En anden løsning, som måske kan klare det, er at slå "Auto-Protect" fra, når du flytter filer, selv om det ikke er smart at måtte gøre det. Det kan have noget med beskyttelse af adgang til filerne at gøre.

Det følgende er taget fra Symantecs beskrivelse af "Auto-Detect":

"Keeps your system safe at all times by checking for viruses every time you use software programs on your computer, insert floppy disks or other removable media, and modify or access documents".
Avatar billede johnbp Nybegynder
14. september 2006 - 22:27 #4
Tak for hjælpen