Avatar billede j_m_a Nybegynder
04. februar 2005 - 14:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Menu med tabs

Hej

Jeg er igang med et skoleprojekt i Visual Basic. Her vil jeg gerne lave en menu med tabs, som man kender det fra diverse andre Windows programmer.

Nogen der har en nem tutorial, plugin eller lignende?

Jeg er langt fra ekspert på området, så det skal helst ikke være for langhåret ;)

Mvh Jacob
Avatar billede martin_moth Mester
04. februar 2005 - 15:13 #1
Søg på MDI forms i hjælpen til VB, eller på eksperten
Avatar billede sjh Nybegynder
04. februar 2005 - 19:00 #2
Hvis du trykker [CTRL]+[T] kommer der en liste med controls..
Find den control som hedder "Microsoft Tabbed Dialog Control 6.0" og set hack
i den, den kan det du ønsker tror jeg nok.. ;)
Avatar billede j_m_a Nybegynder
04. februar 2005 - 19:29 #3
Det var præcis det jeg skulle bruge, mange tak sjh!

Hvis du lige skriver et indlæg som svar, fremfor kommentar, så får du dine point.
Avatar billede sjh Nybegynder
04. februar 2005 - 19:32 #4
okææ