Avatar billede cover.man Nybegynder
03. februar 2005 - 19:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til en søge funktion

Hey med jer...
Sidder og skal til at lave noget hjemmeside....
Og synes jeg har okay styr på det...
Men jeg ville godt kunne søge på nogle produkt navne f.eks. 44ftpsdåse.... Hva skal jeg bruge og hvor starter jeg....
Det skal helst være sådan en søgefunktionen, at man vælger hvilken kategori man vil søge under og self skal man også kunne søge i alt... Har alle produktnavnene i Exel.
Skal de over i Access...

Mvh Christian
Avatar billede mugs Novice
03. februar 2005 - 19:19 #1
Jeg ved ikke hvordan Excel fungerer på en hjemmeside.

Men nu du har oprettet dit spørgsmål i Access, så har thomasjepsen udviklet en fremragende søgefunktion:

http://www.nyholm.dk/makeiteasy/Home.asp?ContentID=30&MenuItemID=25

Den hedder Filter- og Søgefunktion
Avatar billede cover.man Nybegynder
08. april 2005 - 16:22 #2
tak og undskyld det har taget lidt tid:P
Avatar billede mugs Novice
08. april 2005 - 16:48 #3
Tak for point.