Avatar billede fatjay Nybegynder
03. februar 2005 - 18:21 Der er 9 kommentarer

bubbles js?

jeg fatter ikk helt det der Java script, jeg har fundet nogle der er meget seje, men hvor får man den js fil fra man åbenbart skal bruge. Jeg vil gerne have denne her http://webdeveloper.earthweb.com/repository/javascripts/2001/11/65851/DS_Bubbles.html på denne side www.casewrap.dk, men jeg ved ikk helt hvordan. Help?
Avatar billede olebole Juniormester
03. februar 2005 - 18:48 #1
<ole>

Jamen, du kan da selv generere koden ... så skal du bare copy/paste den ind i din fil  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede fatjay Nybegynder
03. februar 2005 - 18:54 #2
der står jo nederst at "Copy and paste this HTML code in your HTML page and then copy
the DS_Bubbles.js file into the same directory of your HTML page. "

Hvor er den fil, der står også enter registration kode, og jeg blev videresendt herfra http://webdeveloper.earthweb.com/webjs/jsmulti/item.php/65851 hvor der står det er freeware
Avatar billede net-city Nybegynder
03. februar 2005 - 21:53 #3
Den er jo lige her!
!-)

<html>
<HEAD>
  <TITLE>DS Bubbles - script</TITLE>
</HEAD>
<BODY  BGCOLOR="#002040" TEXT="#ffffff" VLINK="#ff8000" ALINK="#00ff00" LINK="#ffff00">

<script language="JavaScript">
var author="www.dseffects.com";
var numbubbles="40";
var speed="2";
var bubblecolor="cccccc";
var regkey="";
</script>
<script src="DS_Bubbles.js"></script>
<CENTER>
<FONT COLOR="ffbf00" SIZE="+3"><B>DS Bubbles</B></FONT>

<P>
<FONT COLOR="#ffff00">This script displays a bubbles effect</FONT><BR>Compatible with IE, NS4 and NS6<BR>

<BR><BR>
<P>

Click <A HREF="DS_BubblesCG.html">here</A> for HTML code generator<BR>
Click <A HREF="DS_Bubbles2.html">here</A> for another example with changed parameters<BR>
Click <A HREF="DS_BubblesPar.html">here</A> for parameters description<BR>
Click <A HREF="reg.html">here</A> for registration info<BR>
<BR><BR>
<a href="http://www.dseffects.com">DS Effects</a>
</P>
<HR ALIGN="center" SIZE="2" WIDTH="90%">
<FONT SIZE="-1">Copyright © DS Effects - All Rights Reserved</FONT>

</body>
</html>
Avatar billede olebole Juniormester
03. februar 2005 - 22:33 #4
Så vidt jeg kan se, behøver man ikke reg-nøglen - og der står:

"You can freely use all these scripts to enhance your web pages.
If you want to remove the credits message and enable additional
parameters you can register all 50 scripts for only $24."

... men en helt anden ting: Har du checket, hvad scriptet suger af resourcer på brugerens PC? Spørgsmålet er, om det brugeren får, står i forhold til, hvad han må 'betale'  ;o)
Avatar billede fatjay Nybegynder
05. februar 2005 - 10:23 #5
kan i hjælpe mig med at sætte den ind i min index side på www.roxenergy.dk
Avatar billede olebole Juniormester
05. februar 2005 - 19:55 #6
Hvor er du kommet til - og hvad er det præcist, du ikke kan finde ud af med hensyn til indsættelse?
Avatar billede fatjay Nybegynder
07. februar 2005 - 15:53 #7
kan du se kilden på min index-side, jeg kan bare ikke få den til at virke på den? hvad gør jeg.
Avatar billede olebole Juniormester
07. februar 2005 - 18:00 #8
Start med at prøve at sætte koden ind. Det kan jeg ikke se, du har gjort
Avatar billede fatjay Nybegynder
07. februar 2005 - 18:07 #9
ved jo ikk hvor den skal sættes ind... det er jo det....