Avatar billede dsjk Novice
03. februar 2005 - 09:50 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Secure FTP

Hej

Vi har en kunde som vi skal lave fil udveksling med, og han kræver at det er secure FTP.
Pt. kører vi Blackmoon FTP på en windows XP maskine.

Jeg ved ikke noget om secure ftp, om opsætning mv. - Har derfor brug for hjælp...

Hvilket program findes der som kan køre på en windows xp maskine?
Hvis det er gratis vil det være super...

på forhånd tak... :)

/dsjk
Avatar billede kalp Novice
03. februar 2005 - 09:53 #1
Hvis det drejer sig om en enkelt fil kan i bruge dette program som har en prøveperiode

http://www.glub.com/products/secureftp/
Avatar billede dsjk Novice
03. februar 2005 - 09:54 #2
det er flere filer og over længere tid...
Avatar billede kalp Novice
03. februar 2005 - 10:00 #3
Det vist freeware så burde ikke være noget problem
Avatar billede dsjk Novice
03. februar 2005 - 10:26 #4
ok - har kigget lidt på det, og såvidt jeg kan se er det den forkerte vej, dvs. programmet gør at jeg kan logge på til ham.
Men det er den omvendte konstallation jeg har brug for - så han skal logge på til os via secure FTP.

/dsjk
Avatar billede kalp Novice
03. februar 2005 - 10:30 #5
så kan dette måske bedre
http://www.southrivertech.com/index.php?pg=./products/titanftp/index

Det lyder dog lidt underligt med det andet.. hvis det er tilfældet så skal han vel bare have software.. så kan han logge på til dig.. hvis filerne kun skal den ene vej
Avatar billede dsjk Novice
03. februar 2005 - 10:35 #6
han er sat op til secure ftp, men det er vi ikke - hele problematikken går på at vi kun kører alm. FTP - og skal være i stand til at køre secure FTP, så vores kunder/kunden kan logge på hos os.
Avatar billede kalp Novice
03. februar 2005 - 10:49 #7
hvad hedder Jeres nuværende ftp software?
Avatar billede dsjk Novice
03. februar 2005 - 10:51 #8
Blackmoon FTP
Avatar billede kalp Novice
03. februar 2005 - 10:53 #9
http://www.intranetjournal.com/articles/200208/se_08_14_02b.html

kig på disse:) de faktisk lette at anvende! Jeg kender cuteftp og ipswitch
Avatar billede kalp Novice
03. februar 2005 - 10:54 #10
og har lige fået anbefalet dette produkt også

http://filezilla.sourceforge.net/
Avatar billede dsjk Novice
03. maj 2005 - 09:44 #11
hvilke porte skal være åbne i firewallen hvis vi skal kunne kører SFTP?