Avatar billede je79ayps Novice
02. februar 2005 - 21:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IE 5.0 med 0 bit krypteringsgrad

Jeg har en Windows 98 maskine hvor jeg forsøger at åbne https://www.portalbank.dk/0725/ igennem IE. I efteråret kørte jeg Windows Update igennem og fik installeret de opdateringer der nu var - bl.a. IE 6.0 pakken.

Efter min netbank har skiftet system kan jeg ikke længere åbne siden. Den kræver 128 bit kryptering. Hvis jeg tager en "hjælp" og "om internet explorer" står der pludselig version 5 og 0 bit krypteringsgrad. Min Outlook Express er dog stadig version 6.0.

Problemet er så videre at jeg ikke længere kan bruge Windows Update - den melder blot fejl.

Hvordan pokker kommer jeg videre?
Avatar billede kalp Novice
02. februar 2005 - 21:09 #1
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

du kan opdatere dit IE ved at downloade en opdatering her..
Avatar billede je79ayps Novice
11. februar 2005 - 21:08 #2
Tak - læg et svar.
Avatar billede kalp Novice
11. februar 2005 - 21:10 #3
Here you go:)