Avatar billede e-doux Nybegynder
02. februar 2005 - 20:13 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Faneblade i firefox

Jeg er en lykkelig ejer af en Apple PowerBook G4, hvor jeg arbejder med Firefox. Ved "Æble - T" åbner jeg et nyt faneblad, men er der ikke en genvej til at skifte vindue istedet for at klikke med bladene i toppen af vinduet?
Avatar billede levich Nybegynder
02. februar 2005 - 20:15 #1
Tja, i windows trykker på <crtl> + <tab>
Avatar billede e-doux Nybegynder
02. februar 2005 - 20:16 #2
Jamen det er da bare helt perfekt!! Tak, virker også perfekt på MAC. Gi'r du lige et svar?
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
02. februar 2005 - 20:23 #3
Ekstra gratis tip:

og hvis du tilføjer shift:
<ctrl> + <shift> + <tab>
så tabber den baglæns :)
Avatar billede egonspock Seniormester
02. februar 2005 - 20:25 #4
Lige for en ordens skyld: I Safari kan du bruge æble-shift-højrepil eller venstrepil. Hvis du ellers har slået faneblade til ;-)
Avatar billede levich Nybegynder
02. februar 2005 - 20:28 #5
Svar
Avatar billede e-doux Nybegynder
02. februar 2005 - 20:33 #6
Til egonspock
Hvordan siger du jeg skal gøre i Safari?
Avatar billede egonspock Seniormester
02. februar 2005 - 21:01 #7
I indstillinger (æble-komma) slår du faneblade til. Prøv så at gå til en side med mange links, http://www.macsurfer.com og æble-klik på nogle af linkene, så burde fanebladene komme en for en. Dernæst holder du æble og shift-tasterne nede og trykker pil-højre og pil-venstre for at gå fra det ene faneblad til det næste. Der er en gemt side på engelsk med tastaturgenveje her, i øvrigt: file:///Applications/Safari.app/Contents/Resources/Shortcuts.html
Avatar billede egonspock Seniormester
02. februar 2005 - 21:02 #8
cmd betyder æbletast i den.
Avatar billede e-doux Nybegynder
02. februar 2005 - 21:08 #9
Det er da helt fantastisk... Ligger du ikke et svar så får du point. Vil lige høre, ved du hvordan jeg fjerner bogmærke rækken? lige over fanebladene?
Avatar billede egonspock Seniormester
02. februar 2005 - 21:24 #10
Æble-b, men prøv at lægge nogle bogmærker i en mappe i bogmærkelinjen (så der kommer en trekant efter navnet på mappen) og æble-klik på den, så åbner de sig alle i faneblade! Point kan jeg få en anden gang :-)
Avatar billede e-doux Nybegynder
02. februar 2005 - 21:28 #11
Tusind tak for hjælpen