Avatar billede far_mand Nybegynder
02. februar 2005 - 16:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fejl i kontrol panelet

Hej,,

Når jeg vil åbne kontrol panel går min PC bare helt i koks. Den lagger fuldstændig og jeg kommer ikke ind i mit kontrolpanel :[

Kan jeg reperaere det eller noget? Kan jeg i det hele taget fixe det uden at jeg skal geninstallere hele min PC ???
Avatar billede hcma Novice
02. februar 2005 - 16:43 #1
Avatar billede hcma Novice
02. februar 2005 - 16:44 #2
og så selvfølgelig den letteste:  stystemgendannelse  (start - alle progtammer - tilbehør - systemværktøjer - systemgendannelse  og vælg en af "de blå" datoer hvor du var sikker på at systemet kørte normalt.
Avatar billede far_mand Nybegynder
05. februar 2005 - 09:27 #3
Ingen forskel. Har prøvet begge dine forslag.
Avatar billede far_mand Nybegynder
05. februar 2005 - 09:27 #4
Andre bud?
Avatar billede hcma Novice
05. februar 2005 - 12:06 #5
ikke andre bud fra mig udover re-install, som er sidste udvej, hvis der ikke komme andre bud.
Har du forresten renset for spyware ?
Avatar billede far_mand Nybegynder
10. februar 2005 - 18:27 #6
Havde renset for alt. Men nu har jeg reinstalleret. Så vi lukker her, smid lige svar catbody, jeg lærte da lidt nyt :]
Avatar billede far_mand Nybegynder
24. april 2006 - 18:20 #7
hcma > Jeg ved jeg er sent ude - men vil du ikke have dine points? :-)
Smid et svar. Tak

Mvh
Marc
Avatar billede hcma Novice
25. april 2006 - 10:07 #8
svar  ;o)  (men læg også lige selv et svar - så kan vi dele)
Avatar billede far_mand Nybegynder
25. april 2006 - 16:40 #9
Det går nok :-)