Avatar billede spo Nybegynder
01. februar 2005 - 15:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

= på formellinien i 2003

I tidligere versioner er der et V, et X og et = på formellinien til at oprette og slette formler og data med.

I Excel 2003 er = borte......
Kan man klikke sig frem til en ny formel på en anden måde??
Kan man slå det til igen??

Mine kursister savner det:-)
Avatar billede jkrons Professor
01. februar 2005 - 15:53 #1
Jeg bange for at dine kursister kommer til at savne det fortsat. Funktionen er simpelhen fjernet fra Excel 2002 og frem.

Det nærmeste du kan komme er at tilføje en "lighedtegnsknap" i en af de egentlige værtøjslinier. Men du kan evt. placere den tæt på dens oprindelige placering.
Avatar billede spo Nybegynder
04. februar 2005 - 11:09 #2
Det må vi leve med:-(

jKrons; Svar hvis du vil have point
Avatar billede jkrons Professor
04. februar 2005 - 16:18 #3
Det vil jeg da gerne :-)