Avatar billede uhrbrand Nybegynder
31. januar 2005 - 23:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

bliver 200gb varmere end 160gb ?

Hej Alle.

Kort spørgsmål.
Bliver en Seagate 200gb varmere end en Seagate 160gb?

Vil gerne have en hd der ikke larmer til en xbox, men blev så lidt nærvøs over om den ville blive for varm.

Mvh. Uhrbrand.
Avatar billede kbonline Nybegynder
31. januar 2005 - 23:14 #1
Nej den bliver ikke varmere, pga størrelsen.
Og da søgetiden vil være den samme, vil den heller ikke blive varmere pga søgetiden.

Men teoretisk skal der jo søges i længere tid, men i praksis vil det være 0.01 grader.

Så Nej det gør den ikke.
(ok - min sikkerhed kommer fra et kursus i harddiske fra 2002, men mon ikke det samme gælder stadig)
Avatar billede kalp Novice
31. januar 2005 - 23:45 #2
Du skal ikke være bange for varmen eftersom en større harddisk er nok er bygget lidt anderledes op end en mindre. Mit forslag er, at du sørger for at få købt en god usb boks!! Der kan du evt spørge forhandleren.. tror hvis du er heldig zitech har rimelig styr på det.
Avatar billede uhrbrand Nybegynder
02. februar 2005 - 21:07 #3
Tak for svaret.

Er der nogen her der har erfaring med så store hd's i xbox. skal man installere en hd blæser og hvilken?