Avatar billede mich65 Nybegynder
31. januar 2005 - 21:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvad skal man købe i dag

Jeg skal ud og ha mig en ny bærbar hvad skal man købe i denne verden jeg syntes der er så meget at vælge imellem og hvad er der forskel på de nye Intel Centrino Pentium M og en Intel Pentium M og så en af de gode gamle P4 maskiner er der ikke nogle derude der kan gi mig nogle råd
Avatar billede bleze Nybegynder
31. januar 2005 - 21:50 #1
Centrino = LANG batteri tid.. 5-6 timer... Mindre strøm forbrug=mindre larm. De alm Pentium M eller P4 larmer meget mere og har dårlig batteri tid
Avatar billede mich65 Nybegynder
31. januar 2005 - 21:57 #2
jeg syntes ikke jeg fik et rigtigt svar hvad ville du købe hvis det var dig der skulle ud og købe ny maskine i dag og du har ca 10.000 kr
Avatar billede hcma Novice
31. januar 2005 - 22:39 #3
denne kategori er nok ikke det bedste sted at spørge.
Her handler det om:
Citat fra "spørgsmålssiden"
Her kan du oprette et spørgsmål på Eksperten. Husk at vælge den rigtige kategori og at spørgsmål kun må oprettes 1 gang.

og skrevet med sort på orange baggrund:
- NB.: KUN spørgsmål "om" Eksperten i denne kategori. For a få et hurtigt og præcist svar, find den bedst egnede kategori !!!!
Avatar billede bleze Nybegynder
01. februar 2005 - 07:43 #4
hmmm synes ellers det er meget klart-jeg ville vælge en Centrino baseret maskine. Længere batteri tid, bruger mindre strøm, larmer mindre...
Avatar billede varmeskud Praktikant
23. juni 2005 - 09:24 #5
Husk at lukker her