Avatar billede freegeg Nybegynder
30. januar 2005 - 20:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MailServer på FreeBSD

Jeg sidder og prøver at lave mailserver, på min FreeBSD server.... er dog langt ud at S***E, Så tænkte om nogen kan hjælpe.. med hvad programmer jeg skal bruge, og sådan noget...
Jeg har en mailserver der virker, på et andet domain og en anden server... (RH9)

men har aldrig prøvet på en FreeBSD :/
Avatar billede skwat Praktikant
31. januar 2005 - 04:08 #1
Du har sat en mailserver op før? Så det er ikke noget dns der virker af fløjten. Eller det altid nærværende TDC problem.

Hvis du har sendmail_enable="YES" i /etc/rc.conf og hostname sat korrekt, så skulle du være i stand til at modtage emails.
Avatar billede freegeg Nybegynder
19. marts 2005 - 16:21 #2
tak point.
Avatar billede skwat Praktikant
20. marts 2005 - 14:23 #3
hmm