Avatar billede johnbp Nybegynder
30. januar 2005 - 07:16 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke ændre side fil

HEj
jeg har prøvet at definere side filen i xp til 2500MB men lige meget hjælper det 1534MB er hvad den bliver på selv om jeg har markeret brugerdifineret størelse og sat den til 2500 som MIN/MAX størelse, så er den aktuelle tildeling 1534
Avatar billede nopsen Ekspert
30. januar 2005 - 07:38 #1
du glemmer nok at trykke på set knappen efter du har defineret størrelsen og inden du trykker ok.
Avatar billede johnbp Nybegynder
30. januar 2005 - 07:44 #2
set knppen mener du definer knappen for den har jeg brugt?
Avatar billede nopsen Ekspert
30. januar 2005 - 07:46 #3
ja så burde det virke, hvis der er plads nok på disken til det.
Avatar billede johnbp Nybegynder
30. januar 2005 - 08:28 #4
ja det skulle jeg mene, men det er jo det der er problemet!
Avatar billede haverslev Novice
30. januar 2005 - 10:26 #5
Avatar billede johnbp Nybegynder
30. januar 2005 - 10:55 #6
haverslev> det er da et fint link men spøgsmålet går mere på hvorfor det ikke virker! lige nu har jeg prøvet at sætte mi/max størelse til 2000MB og den aktuelle tildeling er på 112BM
Avatar billede haverslev Novice
30. januar 2005 - 11:32 #7
Det var nu også, mere ment som et "hint", om du havde defineret på den rigtige måde.

Men hvis du sætter dem til o "nul" først og derefter genstarter pc`en.
Gå derefter ind og definer igen.
Avatar billede johnbp Nybegynder
30. januar 2005 - 11:41 #8
det første jeg gjorde var at sige ingen sidefil og genstarte og siden hen har det ikke gjort nogen forskel hvad jeg definer har lige prøvet igen den står som bruger defineret og lave aligevel sin egen tildeling jeg fatter O, fordi det plejer ikke at være noget problem, men ellers tak for dit svar
Avatar billede haverslev Novice
30. januar 2005 - 11:51 #9
Det er ikke sådan at der ikke er plads nok, til en swap fil i den størrelse.
Hvis din pc ellers kører godt og uden fejl.
Så du kan evt. rydde op i systemgendannelsen, ved at deaktivere den, genstarte et par gange og aktivere den igen, eller helt slå den fra.

Dette gøres her:
start > indstillinger > kontrolpanel > System, fanebladet systemgendannelse
Avatar billede johnbp Nybegynder
30. januar 2005 - 12:40 #10
jeg har forlængst slået, system gendannelsen fra jeg bruger ghoost i stedet for
Avatar billede haverslev Novice
31. januar 2005 - 20:36 #11
Kører du med Norton utilities ?
Hvis ja, H-Klik på din papirkurv og slet norton filerne.
Avatar billede johnbp Nybegynder
31. januar 2005 - 22:39 #12
nej jeg bruger Norton Internet Security 2004
Avatar billede haverslev Novice
31. januar 2005 - 22:42 #13
Nå, så må vi prøve noget andet, syntes der er meget mærkeligt og har ikke lige andet end:
Rep. af ødelagte og fejlbehæftede systemfiler samt en erstatning eller rep. af dem:
Klik på START, Klik på KØR  skriv sfc /scannow og tryk OK. (husk mellemrum efter sfc)Du skal have din XP-skive i Drevet.
Avatar billede johnbp Nybegynder
31. januar 2005 - 22:56 #14
ok jeg prøver i morgen,eller på et andet tidspunkt, skal lige sove lidt,så for vi se! kender ellers godt komandoen men havde ikke lige tænkt på den i denne sammenhæng muligvis en god ide men bort set fra det, skriver windows så ikke alle de filer over som jeg har opdatert via windows update og bliver de så opdateret igen næste gang jeg bruger windows update eller er det kun når man laver en repair
Avatar billede haverslev Novice
31. januar 2005 - 23:05 #15
Det er kun i forbendelse med repair.
sfc /scannow laver kun rep.
Avatar billede johnbp Nybegynder
04. februar 2005 - 18:13 #16
ok nu har jeg prøvet sfc /scannow, og det hjælper ikke ??
Avatar billede haverslev Novice
04. februar 2005 - 18:53 #17
Så har jeg desværre ikke flere løsningsforslag.
Avatar billede johnbp Nybegynder
04. februar 2005 - 19:16 #18
jammen det kan jeg da godt forstå jeg er selv helt blank. jeg prøver bare på et tidspunkt at lave en restore men ghost men gider ikke rigtig lige nu for maskinen kører elles perfekt, men tak for hjælpen du for point for flid
Avatar billede haverslev Novice
04. februar 2005 - 19:27 #19
Er også ked af, at jeg ikke kunne løse dit problem.
Avatar billede johnbp Nybegynder
04. februar 2005 - 19:38 #20
haverslev> det var dig der skulle have haft points, jeg havde faktisk glemt alt om nopsen, da han kun var med i starten, og det er først nu jeg ser du ikke havde lavet nogen svar prøv om du kan få dem af nobsen
Nobsen> spm det fremgår af overstående så var det en fejl at give dig point kan du give dem til haverslev
Avatar billede haverslev Novice
04. februar 2005 - 20:09 #21
Du har ikke tildelt/give nogen points?
For at give points og lukke spørgsmålet, skal du udføre følgende:
Markere den persons navn, som du vil give pointsene til, nedeste i venstre side og klik derefter på accepter svar. ;)
Avatar billede johnbp Nybegynder
04. februar 2005 - 20:33 #22
Sory jeg ved ikke hvad der er gået galt, har måske lidt for mange ting igang
Avatar billede haverslev Novice
04. februar 2005 - 20:36 #23
Det er OK, vi skal lære så længe vi lever ;o)