Avatar billede bine12 Nybegynder
29. januar 2005 - 16:30 Der er 6 kommentarer

Grafik effekt - Afbrandt papir!

Hejsa alle :D

Jeg har et poblem.. Eller nærmere et spørgsmål.
Hvordan laver man en effekt med afbrandt papir (Evt. brændt i ænderne)?
Avatar billede n!nja Nybegynder
29. januar 2005 - 16:59 #1
Se evt. denne tutorial http://www.myjanee.com/tuts/burn/burn.htm

/N!NJA
Avatar billede n!nja Nybegynder
29. januar 2005 - 17:03 #2
Ellers så søg på f.eks. "burned photoshop" i google, så kommer der et væld af muligheder...
Avatar billede hcma Novice
29. januar 2005 - 17:03 #3
Avatar billede weblex Nybegynder
29. januar 2005 - 17:18 #4
Sjovt nok kan man bruge burn tool.

Lav dit papir - lav flossede kanter i det med lasso tool - og farv så kanterne med burn tool. Forsøg dig frem med indstillingerne, eksempelvis med highlights og exposure sat til 20%.

Lavede en gang et sørøverkort med den effekt og det blev faktisk ok :o)
Avatar billede bine12 Nybegynder
30. januar 2005 - 14:40 #5
- Det skal lige siges at jeg kun har Adobe Photoshop CS - Ver. 0,8
Avatar billede weblex Nybegynder
23. marts 2005 - 18:22 #6
bine12 -> fik du hvad du skulle bruge?