Avatar billede freegeg Nybegynder
28. januar 2005 - 19:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ProFTPD ported langsom

Jeg sidder og har installeret ProFTPD, det køre med denne config

ServerName "Daily-hunt.dk"
ServerType "standalone"
DefaultServer on
Port 21
Umask 022
MaxInstances 30
User nobody
Group nogroup
DefaultRoot ~

<Directory />
        AllowOverride on
</Directory>

den er så langsom.... hver gang den har overført en fil, venter den 45-60 sec, før den uploader den næste.... sidder og overføre phpmyadmin... og det tager næsten 30 minutter :/
Avatar billede gozar Nybegynder
28. januar 2005 - 20:11 #1
prøv at tilføj:
UseReverseDNS off
til din conf fil og genstart proftpd
Avatar billede freegeg Nybegynder
28. januar 2005 - 21:12 #2
det hjalp :)
Avatar billede Syska Mester
30. januar 2005 - 00:50 #3
En mærkelige måde at gøre det på, hvorfor ikke finde phpMyAdmin på nettet og hen den fil direkte ned på serveren med wget eller ligende, og så pak den ud, bare et tip til en anden gang....
FTP er en møj protokol :-(
Avatar billede gozar Nybegynder
30. januar 2005 - 01:10 #4
buzzzz:
Vil du forklare nærmere hvofor ftp er en "møj protokol"?
Avatar billede Syska Mester
01. februar 2005 - 18:52 #5
aktiv/passiv er noget crap, og der kunne laves en protokol i dag der var mange gange bedre på flere punkter, læste engang i artikel omkring det, kan ikke lige huske hvor, men den var i hvert fald god
Avatar billede freegeg Nybegynder
19. marts 2005 - 16:23 #6
point?
Avatar billede freegeg Nybegynder
08. august 2005 - 11:35 #7
point, eller luk?