Avatar billede mannik Nybegynder
28. januar 2005 - 15:48 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Mystisk mappevisning

Hej exp

Før i tiden når jeg klikkede på en mappe på mit skrivebord så blev indholdet vist med en "frem og tilbageknap" og menulinie ligesom i stifinder men det er væk nu. Syntes ikke jeg har ændret noget. Hvad kan der min være sket?
Avatar billede arlet Juniormester
28. januar 2005 - 16:05 #1
Åbn en mappe og gå i vis og værktøjslinjer og vinge ved standardknapper
Avatar billede mannik Nybegynder
28. januar 2005 - 18:37 #2
der er "vinget" og jeg kan kun komme den vej via stifinder da jeg jo i mappevisningerne ingen værktøjslinie har
Avatar billede arlet Juniormester
28. januar 2005 - 18:49 #3
klik på Start=>Kør skriv: SFC /scannow  (husk mellemrum mellem SFC og /scannow)
Din windows skive skal sidde i drevet.

Den tjekker og reparer dine systemfiler
Avatar billede mannik Nybegynder
28. januar 2005 - 20:21 #4
Det hjalp ikke, hvad mon der kan være sket?
Avatar billede haverslev Novice
29. januar 2005 - 10:32 #5
Åbn en mappe, gå i Funktioner, klik på mappeindstillinger.
Faneblad Generelt: klik på gendan standardindstillinger - Anvend
Faneblad Vis: Klik på Gendan standardindstillinger - Anvend

Gå i Vis, klik på værktøjslinier, klik på Tilpas, klik på knappen Nulstil.
Avatar billede mannik Nybegynder
29. januar 2005 - 12:05 #6
Jeg er ked af det men det hjælper ikke
Avatar billede haverslev Novice
29. januar 2005 - 12:14 #7
Meget mystisk !

Har du mulighed for at lave en systemgendannelse, det jeg mener er, kan du huske hvornår problemet opstod.
Hvis du laver en systemgendannelse, skal du være meget opmærksom på, at programmer der er installeret efter den dato du stiller pc`en tilbage til forsvinder.
(ikke dokumenter osv. kun ting der vedrører/kræver installation)

Sådan udføres en Systemgendannelse:
Klik på start, klik på programmer, klik på tilbehør, klik på systemværktøjer, klik på systemgendannelse, marker ”Gendan computeren”. klik på næste og vælg en "fed" markeret dato, (før problemet opstod) og klik på næste. Den genstarter og gendanner pc`eren.  Når den har gjort det, kommer der en boks, som klikkes OK på.  Det er muligt at fortryde gendannelsen, ved at gå ind i ”systemgendannelse” og klik på fortryd sidste gendannelse.
Avatar billede mannik Nybegynder
04. marts 2005 - 20:16 #8
Jeg lukker spørgsmålet, jeg fik ikke løst problemet men du skal da have point for at bruge din tid
Avatar billede haverslev Novice
04. marts 2005 - 20:49 #9
Øhh ja ;)