Avatar billede wowi Nybegynder
21. marts 2001 - 18:51 Der er 23 kommentarer og
2 løsninger

Hjemmeside..

Hvor kan man få hjemmeside hvor de understøtter .mdb filer, .asp, .php filer?
Avatar billede netsrac Praktikant
21. marts 2001 - 18:53 #1
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. marts 2001 - 18:54 #2
både ASP og PHP - det bliver da lidt småsvært.

Et godt bud på PHP er www.whitehat.dk

mdb og ASP - prøv www.friserverplads.dk
Avatar billede wowi Nybegynder
21. marts 2001 - 18:54 #3
netsrac - Det skal ikke være et domæne
Avatar billede mouzey Nybegynder
21. marts 2001 - 18:55 #4
nikolajdu > Har de fået lavet friserverplads\'s login system?
Avatar billede netsrac Praktikant
21. marts 2001 - 18:55 #5
Nå..nå det sagde du jo ikke noget om.
www.domaindlx.com
Avatar billede mouzey Nybegynder
21. marts 2001 - 18:55 #6
Den virker ikke... Ævz... *GGG*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. marts 2001 - 18:56 #7
Har selv www.azero.dk, men 2 forskellig webhoteller - et til PHP på en UNIX server og et til ASP på en NT server - til menneskepenge.
Avatar billede niels444 Novice
21. marts 2001 - 18:56 #8
På whitehat kan du benytte Perl, Php, MySQL og SSI. Desuden har du mulighed for at benytte .htaccess
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. marts 2001 - 18:56 #9
mousey - du fandt selv svaret før jeg så dit indlæg.
Avatar billede wowi Nybegynder
21. marts 2001 - 18:59 #10
Men ikke .MDB
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. marts 2001 - 18:59 #11
http://www.trab.dk/ - Til ASP - ser ud til at køre igen.
Avatar billede wowi Nybegynder
21. marts 2001 - 18:59 #12
NETSRAC - DET SKULLE gerne være et dk subdomæne..
Avatar billede wowi Nybegynder
21. marts 2001 - 19:00 #13
Men de er næsten hele tiden nede?
Avatar billede wowi Nybegynder
21. marts 2001 - 19:00 #14
Den er sgu da nede..
Avatar billede netsrac Praktikant
21. marts 2001 - 19:02 #15
wowi >> NÅ !!!

DET SAGDE DU HELLER IKKE NOGET OM!

Tror du jeg ikke kan forstå små bogstaver, her prøver man at hjælpe dig, men du skriger bare!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. marts 2001 - 19:03 #16
Den er ikke nede hos mig, men det tog sin tid selv med 384Kb ADSL.
Avatar billede prodic Mester
21. marts 2001 - 19:03 #17
Niko->Gider du ikke kontakte mig ang. Azero\'s hoteller, da jeg lige har et par spørgsmål.
webmaster@prodic.dk
Avatar billede mouzey Nybegynder
21. marts 2001 - 19:04 #19
Avatar billede mouzey Nybegynder
21. marts 2001 - 19:05 #20
www.trab.dk er også nede hos mig.. jeg har et 515 eller noget der omkring... (ADSL)
Avatar billede mouzey Nybegynder
21. marts 2001 - 19:05 #21
Siden kan ikke vises
Den side, du søger efter, er ikke tilgængelig. Der kan være tekniske problemer på Webstedet, eller det kan være nødvendigt at ændre browserindstillingerne.

--------------------------------------------------------------------------------

Prøv følgende:

Klik på knappen  Opdater, eller prøv igen senere.

Hvis du har skrevet sidens adresse i adresselinjen, skal du kontrollere, at adressen er stavet korrekt.

Hvis du vil kontrollere forbindelsesindstillingerne, skal du klikke på menuen Funktioner og derefter klikke på Internetindstillinger. Klik under fanen Internetforbindelse på Indstillinger. Indstillingerne skal svare til dem, der er leveret af administratoren af lokalnetværket (LAN) eller Internetudbyderen.
Hvis netværksadministratoren har aktiveret det, kan Microsoft Windows undersøge netværket og automatisk opdage indstillingerne for netværksforbindelsen.
Hvis du vil have Windows til at prøve at finde dem, skal du
klikke på  Registrer netværksindstillinger
Nogle Websteder kræver en 128-bit tilslutningssikkerhed. Klik i menuen Hjælp, og klik derefter på Om Internet Explorer for at afgøre, hvilken sikkerhed du har installeret.
Hvis du prøver at nå et sikkert Websted, skal du sørge for, at dine sikkerhedsindstillinger understøtter det. Klik på menuen Funktioner, og klik derefter på Internetindstillinger. Rul ned til sektionen Sikkerhed under fanen Avanceret, og kontroller indstillingerne for SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0 og PCT 1.0.
Klik på knappen  Tilbage for at prøve en anden hyperlink.

Serveren blev ikke fundet, eller der opstod en DNS-fejl
Internet Explorer
Avatar billede wowi Nybegynder
21. marts 2001 - 19:07 #22
Tror at jeg tager zondo.DK til mine .mdb filer.. og whitehat.dk til mine php, og asp filer..
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. marts 2001 - 19:17 #23
Mærkeligt at i får fejl på www.trab.dk for jeg kan sagtens komme ind og se forsiden.
Avatar billede blood Nybegynder
21. marts 2001 - 21:15 #24
nikolajdu >> Jeg kan også komme ind på trab
wowi >> Whitehat understøtter ikke php
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. marts 2001 - 21:19 #25
Blood - det er jeg rigtigt glad for at høre. Folk tror jo man er mere tosset end tilfældet er.

www.whitehat.dk understøtter da kun PHP og CGI.