Avatar billede nicolai_thomsen Nybegynder
27. januar 2005 - 20:36 Der er 5 kommentarer

Opbygning af grundsider i community

Jeg skal bruge et community (eller ihf. grundsiderne).
Det skal laves i ASP og benytte en access-db.
Brugeroprettelse, login, glemt password, kontrol af login på efterflg. sider, samt autoudfyldelse af navn og adresse (tages fra brugerens profil i databasen).

Point gives til den der løser opgaven (svar er ikke nok)
Avatar billede emetico Nybegynder
28. januar 2005 - 08:19 #1
nicolai_thomsen jeg tror ikke at der er nogle der gider at lave et helt community i asp for dig for 200 points..

Du kan jo begynde på det også kan du post det du har problemmer med også vil folk da hjælpe ;)
Avatar billede nicolai_thomsen Nybegynder
28. januar 2005 - 08:24 #2
Jeg skriver jo netop også "grundsiderne". Det behøver vel blot at være 3 små sider og en db med to felter i en tabel.
Hvis nogen vil tage opgaven, men synes 200 point er for lidt, så giv mig et bud...
Avatar billede hooh Nybegynder
01. februar 2005 - 10:44 #3
kan du ikke bruge et eksisterende communty fx. "Snitz" fra snitz.forum.com
Avatar billede nicolai_thomsen Nybegynder
02. februar 2005 - 16:18 #4
Jeg skal kun bruge en lille funktion, derfor tænkte jeg at der måske var nogen der lå inde med det eller kunne lave det hurtigt.
Jeg skal bruge Brugeroprettelse, login, glemt password, kontrol af login på efterflg. sider, samt autoudfyldelse af navn og adresse (tages fra brugerens profil i databasen).
Funktionen der poster i trådende osv er ligemeget.
Avatar billede moejensen Nybegynder
10. marts 2005 - 17:34 #5