Avatar billede angelize Nybegynder
26. januar 2005 - 23:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

HP 1310, kopi

Jeg har næsten lige købt en HP 1310 - All in one printer..

Men problemet er, når jeg prøver at kopiere et a4 ark, gider den ikke kopiere de sidste måske 1½ centimeter.. Og arket er 100% korrekt placeret

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. januar 2005 - 11:43 #1
Kan du scanne området?

Typisk kan printeren jo ikke printe på de sidste par cm. af papiret, fordi den også skal kunne holde fast på papiret og skubbe det frem.
Avatar billede ellegaarddk Nybegynder
01. februar 2005 - 15:08 #2
En 1310 kan ikke skrive helt til kant på et A4 ark, så det er sikkert der problemet opstår. Men det undrer mig nu lidt at det er de sidste 1½ cm - det plejer da normalt at være de første...

Men 1½ cm er ikke unormalt for en blækprinter, den skal bare have noget at holde fast i for at kunne føre papiret frem.