Avatar billede nute Nybegynder
21. marts 2001 - 13:24 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

Spørgsmål du abonnerer på

Hva med å informere, på listen over spørsmål man abonnerer på, om spørsmålet er lukket eller aktivt ? Når man skal avslutte sine abbonnement tar det så lang tid å klikke seg inn på alle spørsmål for å finne ut om man fremdeles vil abonnere på dem...

/nute
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2001 - 13:27 #1
Det har været oppe, jeg har selv stilt spm, men der er ikke gjort noget ved det endnu...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. marts 2001 - 13:28 #2
Der skulle gerne være forskel på de 3 flags farver.

Mørkegrøn - Ingen har svaret eller de er afvist.
Blå - Spørgsmålet er accepteret.
Gul - Der er svaret, men ikke lukket.
Avatar billede Slettet bruger
21. marts 2001 - 13:29 #3
nikolajdu> Ja det skal være ligesom på spm u de i de forskellige kategorier, men det er under ens egne indstillinger at de ikke kommer, de små flag ... :)
Avatar billede leif Seniormester
21. marts 2001 - 13:30 #4
nikolajdu >>> Desværre ikke i Spørgsmål du abbonnerer på. Kun i spørgsmål du deltager i.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. marts 2001 - 13:30 #5
oki. Har aldrig tænkt over det.
Avatar billede zhark Nybegynder
21. marts 2001 - 13:40 #6
Lidt andet! Man kan åbne Compen og modtage 15-20 mails om 1-2 spm, det er sku\' lidt træls (:
Avatar billede fcs Novice
21. marts 2001 - 13:44 #7
zhark>> under dine indstillinger kan du vælge kun at modtage en mail hvergang der er nyt i et sprøgsmål du deltager i
Avatar billede zhark Nybegynder
21. marts 2001 - 14:00 #8
Den har jeg måske læst (fortået) forkert! Det skal sku\' prøves.
Avatar billede zhark Nybegynder
21. marts 2001 - 16:44 #9
fcs>
Gider du forklare hvad det ja står for?? Der er intet nej! Jeg havde netop IKKE tastet \"ja\", det er nu prøvet - med samme resultat 10-20 mail om SAMME spm. Har man kommenteret 3-4 spm er det nærmest spam, hvis man har været af et døgn. (:
Avatar billede fcs Novice
21. marts 2001 - 16:46 #10
Har du sat har i boksen ved \"Send kun én E-mail til mig, når der er indlæg jeg ikke har set i de spørgsmål, hvor jeg deltager.\"????
Avatar billede fcs Novice
21. marts 2001 - 16:48 #11
          ^
          |
      har = hak
Avatar billede zhark Nybegynder
21. marts 2001 - 17:16 #12
Av - den havde jeg overset, håber mit ja ophæves!?
Avatar billede fcs Novice
02. april 2001 - 18:21 #13
nute>> Har du fået svar eller har du brug for mere hjælp????
Avatar billede nute Nybegynder
02. april 2001 - 18:27 #14
vel...det var jo ikke meningen å få hjelp, mer ment som et forslag til xperten...

Lukker...
Avatar billede fcs Novice
02. april 2001 - 18:29 #15
Ja, det var en dårlig formulering fra min side, men det var en standard-bemærkning som jeg satte ind i enm del spørgsmål som ikke var lukkede. ;-)
Avatar billede nute Nybegynder
02. april 2001 - 18:30 #16
oki :)