Avatar billede innovative Nybegynder
21. oktober 1999 - 20:13 Der er 4 kommentarer

Hej hvorfor får vi ikke en WAP kategori?

Jeg kunne godt tænke mig en kategori for WAP Den nye mobile standard for programmering bl.a. på Nokias 7110 og Ericsson R320.
Avatar billede one Nybegynder
21. oktober 1999 - 20:53 #1
ja det ville jeg også gerne vide!  og hvor er den mest opdateret  side om WAP???

Andreas
Avatar billede redfox Nybegynder
21. oktober 1999 - 21:45 #2
Hvilke programmer kan man bruge til at programmere WAP?

Jeg så et i PC World (tror jeg), hvor man kunne se hvordan det så ud på telefonen... (der stod ikke hvad det hed)

Avatar billede overload.dk Nybegynder
22. oktober 1999 - 00:45 #3
Jeg tror admin sover i timerne, det samme har jeg spurgt om i snart en måned - intet svar endnu!
Avatar billede redfox Nybegynder
22. oktober 1999 - 10:14 #4
Det kan da ikke være så svært at lave en ny kategori...?